Posted by : Ayie|Phrofile Saturday 25 June 2011

Lama Tak Exercise Jari Kat Keyboard. 

Kedudukan jari pada keyboard


Apakah aku maksud kan?

Okey, sebenarnya aku lama tak main game. Seriously main game macam Defense of the Acient (DoTA) , Counter Strike (CS 1.6), Counter Strike Condition Zero (CSCZ), Blackshot dan Heroes of Newerth (HoN) memerlukan kelajuan jari yang amat pantas dan strategy yang orang lain tak boleh baca. hehe. Lately ni, aku jarang main dah game tu semua, sebabnya satu tak ada geng nak men. Aku malaslah main dengan orang-orang yang aku tak kenal, sebab aku tahu tak syok dan tak ada teamwork. 

DoTA
HON
cs 1.6

Game-game macam ni suma perlukan kerjasama macam cite katun Wonderpet , "Apa yang penting? Kerjasama". LOL. Lagi satu aku malas main sebab ada Maphack (Hack). Mana aci kalo main tipu sedangkan kita main elok-elok bersih lagi.

 Memang susah la nak menang. Tapi semenjak aku main dengan member-member aku, dapat jugaklah aku kalahkan dorang yang kaki Maphack. Bukan nak poyo atau berlagak, dah sure chemistry team ada, memang sure boleh menang. Betul tak korang? Macam main bola sepak, kalau team  tak ada chemistry each other sure-sure senang lobos je bola tu masuk dalam goal. 



Okey itu sahaja aku nak cerita. Actually aku bosan sangat malam ni.Petang tadi aku jenjalan dengan Rapunzel aku, kitorang pergi tengok cite Blitz, agak familiar nama ni dekat dalam game, tapi aku tak paham jugak cite tu pasal ape pun. -,-" Good Nite alls. 

Leave a Reply

Subscribe to Posts | Subscribe to Comments

- Copyright © Ayie Phrofile - Powered by Blogger -