Posted by : Ayie|Phrofile Sunday 4 September 2011

Assalamualaikum semua. Salam Sejahtera. Ada ke orang baca?

Tak kesah lah. Aku baca sendiri pun kira okey jugak kan kan kan? haaa. Alhamdulillah, syukur kepada Allah S.W.T aku selamat tiba di Kuantan. Tujuan nye, balik rumah sewa lah, esok dah start kelas. Tinggal bape kerat je kelas. Lain sume dah habis silibus. Okey, bukan tujuan aku nak cerita pasal kelas.

Yang aku nak cerita pasal bas. Dari Kajang ke Kuantan, aku naik bas SANI EXPRESS pagi tadi. Sampai je aku kat Terminal Kajang, bas SANI dah terpacak menunggu aku. Dalam lebih kurang 15 minit aku tunggu, aku pun naik la bas tersebut. Naik2, aku usya dia dah siap dah install ape name nye ntah. Lebih kurang macam DVD Player la yang slalu ada kat dalam kereta punya. Tapi ni versi SANI punya. Paham tak cerita aku? Tak paham tengok jela gambar ni. hehe :3





Nampak tak? Ni salah satu movie disediakan. *-Dilarang Masuk-*




Zoomed Out. Depan seat tu sorang satu. Feeling abis.
Majalah tu pun sani provide ok. bukan aku beli ;p

Lagi satu aku belajar daripada pengurusan Sani Express ni. Ingat tak time bas dorang excident dulu tu? Ingat tak? yang ada kuar kat newspaper. Akibat lepas kejadian tu, customer Sani Express ni kurang. Jadi langkah dorang is promote diorang punye perniagaan dengan buat Lucky Draw bagi setiap penumpang yang naik. Tiket yang diorang beli tu dorang tuliskan *Nama, *IC dan *No HP then diorang letakkan kan satu kotak masa dorang turun. So tiap-tiap bulan adalah pemenang bertuah. Tapi aku tak dapat pun :P 

Itu cerita lain, ini cerita lain pulak. Haaa, sekarang ni dorang dah makin megembang. Maksud aku, lebarkan sayap dorang. Tak paham lagi? Okey dulu diorang buat sedikit saje destinasi, tapi sekarang dorang dalam proses nak wujudkan semua destinasi seluruh Semenanjung Malaysia ada Sani Express termasuklah Singapore. Tak percaya? Tengok benda ni yang diambil dari web diorang. 



Selesa pun selesa tempat duduk die. Bas pun sume baru-baru. So agak berbaloi lah. Harga tiket pun tak payah cakap lah, sama saje dengan bas lain. Sesiapa tak penah naik lagi tu, cuba-cuba lah korang. hee!* Itu saje lah aku nak cakap pasal ni. 

Untuk makluman lanjut. boleh la pergi site dorang di sini : http://www.saniexpress.com.my

Leave a Reply

Subscribe to Posts | Subscribe to Comments

- Copyright © Ayie Phrofile - Powered by Blogger -