Posted by : Ayie|Phrofile Thursday 4 August 2011

Hari ni dah 4 ramadhan dah. tapi, aku rasa hari ni hari paling 'sway' bagi aku.
Aku rasa tak tenteram hidup aku. Yela, sahur pun dah terlepas. Bangun pun kul 8 lebih.
Kelas pun aku tak pergi. Dah siap-siap dah, tapi member-member suma dok tido lagi.
Aku pun tido jugak lah. Tapi sebelum aku tido tu, aku pikir-pikir jugak, menyesal lah aku sebab tak datang kelas.

Tapi pikir punya pikir aku pun terlelap sampai lah pukul brapa ntah.
Bangun-bangun dah pukul 2, agak lama aku tido. Mungkin balas balik untuk 2-3 hari sebelum ni yang aku tak cukup tido. Well, aku harap puasa aku hari ni diterima Allah .

Bangun-bangun, bosan, aku mandi terus solat. Kelas petang pulak tak ada, aku pun open la laptop aku. Bukak pun tak tahu nak buat ape, nak kata on facebook, haram jadah aku dah deactived. Ada facebook dengan tak ada facebook same je bagi aku. Sakit gak hati. Tapi tadi, aku bukak facebook aku yang secondary, tengok-tengok, pergh tambah lagi sakit hati. Agak malas lah aku. Naik menyampah pun ada. Arghh!

Btw, it is true cinta itu buta? Hell yeah, ok i got it. Fuck Love!

BYE!

{ 2 comments... read them below or Comment }

- Copyright © Ayie Phrofile - Powered by Blogger -