Posted by : Ayie|Phrofile Saturday 1 October 2011

Sabtu Malam Ahad..

Tadi baru balik tengok bola MU 2 - Norwich 1. Ceh, bila pulak aku minat bola kan. Lama dah tinggal.
Dulu time sekolah rendah, hebat tak hebat jugak lah aku main bola. Tapi akibat terpengaruh dengan permainan cyber, aku dah tak minat untuk beriadah semua, sehingga aku buncit la. Damn! LOL.

Okey, tak berkaitan dengan itu, aku nak cerita pasal teman aku time study. Aku tengah final, paper aku just dua saje untuk final sem ni. Not bad, Alhamdulillah. Just tinggal satu paper je lagi. 4 October ni, jadi aku amek langkah untuk study awal. Tak main lah study last minutes, kang menyesal tak sudah. Maklumlah, aku ni skema sikit. hehe.

So sape yang jadi teman aku masa study ni, bukan calang-calang orang. Mesti korang kenal, tapi mesti korang tak minat kot. kot lah.








Ni! Avril Lavigne, teman aku masa study. Aku rasa macam dah jatuh cinta dengan dia. haha! demn. Dah lama dah aku minat dia, tapi tak update sangat la skarang. Habis semua lagu-lagu hits die & MV dia aku download untuk jadi teman aku study. Pakai headphone max volume then layan masa study. Pergh, layan do study. Kadang-kadang orang panggil aku tak dengar pun.


okey, itu saja aku nak cerita. Aku nak sambung study! Bye! Smile!  :)


Leave a Reply

Subscribe to Posts | Subscribe to Comments

- Copyright © Ayie Phrofile - Powered by Blogger -