Posted by : Ayie|Phrofile Monday 16 May 2011

Last friday, 13 May.
Malam itu, bergerak ke Penang! Bukan untuk bercuti, hanya ada kenduri kahwen sahaja,
Siapa kawen? Bukan aku yeah, tapi kazen aku lah. Dua kali sudah aku pergi ke Penang.
Yang first time tuh xda dapat jalan2 sangat, tp yang kali ni. Alhamdulillah dapat jugak jenjalan.

Dapat jenjalan pun kamera aku tak ada. Tak sempat pulak nak amik2 gambar kan. haha!
Jenjalan tengok laut, fuhh. Makan ikan bakar. Jenjalan kat Queenbays. Pegi RoadWalk (Pasar karat) . Naik ferry. Jalan atas Penang Bridge. errrr.
Sumanya 1st time. Tapi Bukit Bendera, tak sempat lak nak masuk, ramai orang pulak, so lalu saja la depan tu. Nampak lah jugak kereta cable tu pun kan. hahaha! Tak apa, next time maybe sempat :) .

Itu sahaja aku nak cerita, hari panas sangat. Rasa nak demam :|

bye~




Leave a Reply

Subscribe to Posts | Subscribe to Comments

- Copyright © Ayie Phrofile - Powered by Blogger -